17 Haziran 2011 Cuma

CANAN TAN-İZ

Uzun aradan sonra yine bir kitap ile karşınızdayım sevgili dostlar ama sanmayı ki sadece bu kitabı okudum tabii ki hayır bir çok kitap okudum ama blogumda yayınlamadım nedense canım istemedi pek.Neyse gelelim şimdi ki kitabımıza..Canan TAN ilk kez okudum desem bilmem beni yadırgar mısınız?Ama ilk kitabım İZ oldu ve doğru bir kitap seçmişim Canan TAN ile tanışmak için ve şimdi diğer kitaplarını da sıraya koydum bile.

Kitaptan söz etmeye gelecek olursak eğer fazla birşey yazmak istemiyorum ama aile bağları üzerine,sırlar ve yaşanmışlıklar üzerine okunulması gereken damakta hüzünlü bir tat bırakan çok güzel bir kitap olmuş gerçekten herkese şiddetle tavsiye ederim.Şimdiden iyi okumalar dilerim..

3 yorum:

  1. sedacım ben ''en son yürekler ölür'' ve ''yüreğim seni çok sevdi'' yi okumuştum. kesinlikle bu ikisini oku öncelik olarak. beni çook etkilemişti,deli gibi duygusal kitaplar. ve bu okuduğum iki kitabın da ortak bir özelliği vardı.Hikayelerin konularına dair müthiş kapsamlı bir araştırma yapmış canan aplamız:) zeynep amerikaya gidiyor orda yaşıyor,canan apla oraları o kadar detaylı ve güzel anlatıyorki yarın çantanı alıp gitsen, sokak sokak bilicekmişsin gibi geliyor insana.ve diğer bir çok konuyla ilgili teknik bilgiler de veriyor,aynı bizim rahmetli larsson amca gibi.. okuyunca mutlaka yaz ama yorumlarını, bekliyorum bak:))

    YanıtlaSil
  2. Zaten bu ara süresinde okuduğun kitapları yazmaya kalksan blog dolar taşar, bir değil bin kitap bitirdin resmen yahu :)
    Ben de sadece bu kitabını okudum, başka kitaplarını okuyamadım bir türlü, sen okudukça söylersin önerirsin bana :)

    YanıtlaSil
  3. Canan TAN'a ısınamayan, anlatımını duygudan yoksun, cümlelerini basit bulan tek Allah'ın kulu ben miyim yahu ? :)) Buna rağmen ısrarla okuduğumu da belirteyim, bir gün bir kitabı beni tatmin edecek diye umuyorum galiba :)

    YanıtlaSil

değerli yorumlar