21 Eylül 2012 Cuma

SİSLE GELEN YOLCU-JEAN CHRISTOPHE GRANGE

ORİJİNAL ADI: LE PASSAGER
YAZARI:JEAN CHRISTOPHE GRANGE
FRANSIZCA ASLINDAN ÇEVİREN: TANKUT GÖKÇE
YAYINEVİ: DOĞAN KİTAP
BASIM: 1.BASKI HAZİRAN 2012



Sayılı yazarladandır benim için Grange yeni kitabı çıksada okusak diye beklediğim çok şükür uzun aradan sonra yeni kitabı ile kavuştum da ağzımın tadı ile okudum gerçi ne kadar uzun sürsede bitirmem yine de iyi oldu çünkü çabucak bitirincede pişman oluyorum ''tüh keşke daha yavaş okusaydım'' diye o yüzden bu sefer bir pişmanlığım yok yani geç bittiği için:)) neyse canlarım en iyisi kitabımıza geçelim..


Grange'ın kitaplarından alışkınızı olayların biraz yavaş gelişip sonra birden bire atağa kalkmasına bu kitapta da aynı olay devam etmekte kitap sonradan açılıyor her zamanki gibi ama ne açılmak öyle böyle değil..Mitolojik bir cinayet sonrasında Pierre-Janet İhtisas Hastanesine gelen psişik bir hasta sonucu olaylar başlar.Psikiyatır Mathias Freire.Evsiz Victor Janusz.Ressam Narcisse.Kalpazan Nono.Ve yine psikiyatr François Kubiela.Beş farklı kişi,beş farklı kişilik ve tek bir insan...Kitabımızın konusu aslında bu şekilde özetlenebilir. 

Evet bu kadar kısa şekilde özetleyebilirim kitabımızı beş farklı kişilik ve tek bir insan olarak ki gerçekten de öyle kendini bulma çabası ve müthiş bir kovalamaca aynı zamanda da heyecan var daha ne olsun yani herzaman ki gibi okunulası bir Grange kitabı olmuş sadece sonu biraz bana o kadar koşuşturmadan sonra yavan geldi ama yine de olsun ben beğendim.Tavsiye edilir..

Her ne kadar benim gönlümün birincisi hala Siyah Kan olsada Sisle gelen yolcu da fena değildi:))

2 yorum:

  1. yolcu siyah kan, kızıl nehirler ya da kurtlar imparatorluğundan alıştığımız grange tarzını pek yansıtmıyor ama yine de okumaya değer.. psikolojik gerilim sevenler için ayrıca tavsiye edilebilir....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sefer ki kitap evet hepsinden farklı daha çok psikoloji ile ilgili ama yine de Grange severlere tavsiye edilir.:)

      Sil

değerli yorumlar