21 Ekim 2014 Salı

YAŞASIN FUAR YAKLAŞIYOR :)

Hepimizin merakla,sabırsızlıkla beklediği TÜYAP kitap fuarına çok az zaman kaldı canım kitap kurtları arkadaşlarım.Bu yıl da bir çok etkinlik bizleri bekliyor söyleşiler,imza günleri ve daha neler neler...

Bu yıl beni en çok heyecanlandıran etkinliklerden birisi de Atilla DORSAY,Hülya KOÇYİĞİT ve Tarık AKAN'ın katalacağı fuarın ilk günü Remzi Kitabevinin hazırladığı 100.yılında Türk Sineması adlı panel oldu.Fuarın ilk günü pek gitmeyi sevmiyorum genelde ilk günler daha bir kalabalık geliyor bana nedense ama belki bu panel için gidebilirim eğer meraklısı olanlar varsa bu panel için kaçırmayın derim ben..

Panellerin,konuşmaların dışında imza günleri de hepimizin iple çektiği organizasyonlar arasında değil mi?Benim için en heyecan verici olanı ve şimdilik öğrenebildiğim sevgili Tess ablamızın yeniden gelecek olması çünkü ilk gelisinde gidememiştim umarım bu yılda kaçırmam.Şimdilik benim imza günlerine dair bilgim sadece bundan ibaret ama sizde varsa yeni gelişmeler öğrenmekten zevk duyarım:)

Ben listemi yavaş yavaş oluşturmaya başlıyorum peki ya sizin listeniz hazır mı??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlar