19 Temmuz 2011 Salı

SON ZAMANLARDA NE OLDU NE BİTTİ??

Uzun zamandır yazmıyordum değil mi? evet evet yazmıyordum neden bilmem belki de bilgisayarı açmaya üşenmemdendir:)  neyse bugun hazır açmışken bişeyler yazayım son zamanlarda olanlardan bahsedeyim istedim azcıkın:)

Aslına bakarsanız pek fazla bişey olmadı sevgili arkidişler sadece geçen hafta bi telaşla Ankara'ya gittik bir hafta oradaydık sonra evimize geri döndük çok şükür(!) Ankara'ya gitmeden bir gün önce ben çok hastalanadım malum yeme problemim yüzünden artık iş büyüdü sevgili arkidişler ve ben kusmaya başladım ardından ishalde geldi (hayır bişey dokunmadı zaten dokunamazdı zira bişey yemediğim için neyse annemler gece yarısına kadar durduramadılar kalktık gittik hastahaneye serumlar bağlandı doktor konustu işin nereye gittiğinden bahsetti önemsemen gerekli dedi konuştuk ettik bende üzerine fazla düşeceğime dair söz verdim de beni serbest bıraktı evimize geldik.Ertesi günü  anneannem Ümre ziyareti yapacağı için gidip kendisini görmemiz gerekliydi bizimde vaktimiz kısıtlı oldugu için mecbur ben hasta oldugum halde yola çıktık neyse biraz daha iyiydim ama halsizlik ve bulantı devam etti durdu tabii bu olaydan sonra bızımkılerin üzzerimde ki baskısı son hızla arttı Ankara'ya gittiğimizde deilk bir kaç gün hiç birşey gözüm görmedi sonra bir sabah herkes uyurken yine istifra etmeye başlayınca korkudan ağlamaya başladım ve herkesle birlikte kahvaltı yaptım bir buçuk sene sonra ilk kez benim için ne büyük bir olay anlatamam size tekrar kahvaltı yapabilmiş olmak ne büyük mutluluktu tarif edemem o günün sevinci ile Anıtkabir'e ATA'ma gittik nasıl güzeldi nasıl duyguluydu anlatamam her köşesini içime çektim kokladım dokundum resim çekmenin serbest oldugu yerlerde resim çektim ama sizinde  bildiği gibi  müze içinde kiçoğu yerde yasaktı bu oysa ki sizlerle paylaşmak istediğim onca güzel şey vardı ki anlatamam özellikle herkesin hızla geçtiği benimse kendimi alamadığım Ata'mızın okuduğu kitapların,kendi yazdığı kitapların,ve tuttuğu notların,çizdiği satırların oradan ayrılamadım ama mecbur çıkmak zorundaydım.Ah o kitapların bir tanesine dokunmayı ne kadar çok isterdim size anlatamam eminim hepiniz isterdiniz bunu.Hee Ata'mın size benden birşey iletmemi istedi ''O MASMAVİ GÖZLERİ HEPİMİZİN ÜZERİNDE BUNU AKILLARINDAN KİMSE ÇIKARMASIN ''dedi. İstemeyerek de olsa Ata'mın huzurundan ayrıldık benim için en güzel geçirdiğim vakit Anıtkabir'de geçen zamandı zira onun haricinde başka bi yere de gitmedim zaten yengemin Moda Evi hariç orda da eve dönmemizden bir gün önce cep telefonumu çaldırdım :( yani her olumsuzluk buldu anlıycağınız arkidişler neyse sağlık olsun ne yapalım..

Artık evimdeyim ve çok mutluyum nedense evimden ayrılmak istemiyorum pek çok özlemişim yuvamı evim canım evim benimm:)) İşte arkidişler son zamanlarda olanlar bunlar.Hee kitap okumuyor muyum hahay şaşarım size eğer böyle bişey düşünüyorsanız:) tabii  ki okuyorum ama yazmıyorum sadece hepsi bu:)) Neyse canlarım hepinizi seviyorum kocaman öpüyorummm..

5 yorum:

  1. Biran önce iyileşip eski sağlığına kavuşmanı diliyorum, neşen huzurun hep yerinde olsun inşallah :)
    Sağlık sorununu çözdükten sonra, gezdiğin yerlerden daha çok zevk alacaksın :)
    Şimdilik evinden ayrılma ama daha sonra evde durmak istemeyeceksin yine eskisi gibi :)
    Kitap okumadığını düşünmek mümkün mü, günde kaç tane kitap okuduğunu sayamıyoruz bile :)
    Ayrıca buraya daha sık uğramalısın.

    YanıtlaSil
  2. Ahh ahh...Yeme sıkıntısı ben de yaşıyorum :/ Umarım en kısa zamanda bu sorunun üstesinden gelirsin.(Hatta önerilerin varsa dinlemeye hazırım :) Çok çok geçmiş olsun!

    YanıtlaSil
  3. canım sağlığını bir an evvel düzeltirsin inşallah, kitap yazılarını ve yüzü gülen güzeller güzeli Seda'yi istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. zeynepcim: canım benım hersey ıcın cok tesekkur ederımm sana..zaten kendımı ıyı hisseder hissetmez ilk gelcegim yer senın yanın:))

    Senorita:Teşekkür ederim sana da çok geçmiş olsun.Vallahi ben iki buçuk yıldır bı çözüm bulamadım sen de varsa ben isteyecektim:)

    Judycım: canım benım cok teşekkür ederim geri döner dönmez sizleri boş bırakmıycam merak etme:)

    YanıtlaSil
  5. Yemek yemem gerektiği dışında başka bir şey söylemiyorlar :/

    YanıtlaSil

değerli yorumlar