11 Aralık 2011 Pazar

BIÇAK SIRTI-TESS GERRITSEN

Off off offf diyorum ve sizler de benim ne demek istediğimi çok iyi anlıyorsunuz değil mi? Evet şahane bir Tess abla kitabı ile karşı karşıyayız gerçekten buda diğerleri gibi süper olmuş.

 Kate mesleğinin henüz başlarında ve çok başarılı bir anestezi hemşiresidir arkadaşı Ellen 'ın geçireceği basit bir safra kesesi operasyonunda görevlidir ilk başlarda herşey çok norma giderken birden ortalık karışır ve işler çığrından çıkar ve Ellen Kate'in gözleri önünde ölüveririr ve suçlu Kate dir! Acaba gerçekten öyle mi dir?Yoksa hepsi geçmişin izlerini yok etmeye çalışan birilerinin işi midir? İşte olaylar bundan sonra başlamaktadır sevgili arkadaşlarım kitapta gerilim,macera,aşk ne ararsanız var vallahi tadına doyamadan yaladım yuttum kitabı diyebilirim sizde kaçırmadan alın okuyun Tess ablamızın nimetlerinden faydalanın derim canlarım:)   

İşte kitaptan beğendiğim bir kaç cümle sizler için belki okumanızı daha çok hızlandırabilirim :)

''Zaman alıyor...
İyileşmek,unutmak zaman alıyor.''
Bense şöyle diyorum onlara :
Bu iyileşme kayıtsızlık ve unutkanlıkta yatmaz
Onun yattığı yer
Senin hatıralarındır.
Denizin tenindeki kokusudur;
Kumda bıraktığın küçük,kusursuz ayak izlerindir.
Sona eriş diye bir şeyin olmadığının anımsanmasıdır.
Ve sen burada,şimdi ve her zaman,denizin yanı başında yatarsın.
Aç gözlerini.Dokun bana.
Güneş parmaklarının ucunda.
İşte iyileştim.
İyileştim...(SAYFA:10)


''Delilik tehlikeli olabilir,ama aynı zamanda tatlı bir kederden öteye de geçemeyebilir.Acıya karşı insaflı ve sevecen bir kalkandır.''(SAYFA:298)

Hadi bakalım okumak için erteleyin de göreyim sizi :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlar