25 Aralık 2011 Pazar

TAHT OYUNLARI BUZ VE ATEŞİN ŞARKISI 1 (GEORGE R.R. MARTIN)

Taht oyunları ile sevgili abişim aracılığı ile tanıştım dizisini Türkiye'de yayınlanmadan önce izlemiş arşivlerine katmış ve çok da iyi yapmış sayesinde bende birinci sezon bölümlerini bir solukta izledim ve bitirdim ama ikinci sezon bölümlerinin Nisan 2012 de yayınlanacağını duyuncada hepsini birden neden izledim ki sanki diye düşünüp durmaktan kendimi alı koyamadım çünkü öyle bir yerde bitmişti ki beklemek eziyet olacaktı benim için:( Sonra kitabı da var aynı zamanda demesin mi abişim(niyeyse bu konuda pek bi cahil kalmışım cık cık yakıştıramadım kendime:) ) ''ayy hemen alayım ozaman'' dedım ''bence diziyi bitirip öyle al kitapları dedi sonra aradığını bulamazsan keyif alamazsın ikinci sezonu izlerken'' dedi bir yanım haklı buldu abişimi çünkü kitaplardan uyarlanan dizi yada filmlerin çoğunda bu zamana kadar aradığımı pekde bulamamıştım bilemem siz de öyle misiniz? ama bir yanım da meraktan çatlayıp duruyordu her zaman ki gibi birde üstüne çok satanlar listesinde gördükçe hepten kuduruyordum:) en sonunda dayanamadım ve bu sene ki fuardan serinin kitaplarının üçünü de aldım oh da çokta iyi ettim:) Neyse çenem düştü en iyisi kitabı anlatıyım sizlere:)

 Şimdi ben ilk önce diziyi izileyip de kitabını sonradan okuyanlardan olduğum için kitabı okurken karakterler gözümün önünde sahneleri ile birlikte bir bir canlandı sanki diziyi yeniden izlemiş gibi oldum canlarım evet anlamış olmalısınz ki bir dizi ile bir kitap aynı bire bir bu kadar ilerler kitapta ki detayların hiç birinin atlanmadığını gördüm dizide yemekler,kıyafetler,yaşanılan yerler kitapta o kadar iyi anlatılmış ki dizide de aynısını yansıtmışlar yani kesinlikle kitap süperdi dizi de süperdi.Bilmiyorum belki de diziyi ilk önce izlediğim için ben her sahneyi tekrar tekrar yaşadım ve bu gerçekten çok hoşuma gitti çünkü diziyi çok severek izlemiştim son sahnesi hala aklımdan çıkmaz mesela kitapta da tekrar onu yaşamak çok güzeldi ayy hele ki dizinin müziklerine bayıldığımı belirtmeden geçmek istemem:)

Yani canlarım demem o ki isterseniz diziyi izleyip ilk kitabı öyle okuyun,yada kitabı okuyup diziyi öyle izleyin ama sizi temin ederim ki hangisini önce yaparsanız yapın aradığınızdan kat kat fazlasını bulacaksınız buna emin olabilirisiniz..Şimdi ben karar veremiyorum serinin kitaplarını okumaya devam edeyim yoksa yine diziyi izleyip sonra mı okuayayım? Çok kararsızım://
 

 Ama ne olursa olsun; kış geliyor...

2 yorum:

  1. yani sevdin beğendin, çok fantastik değil öyle mi? bu sene okumakta en çok kararsızlığa kapıldığım kitap Taht Oyunları. Oku diyorsun yani:)

    YanıtlaSil
  2. hem diziyi hem kitabı çok beğendim Aslıcım hiç tereddüt etmeden okumanı öneririm fantastik değil emin olabilirsin:) ayrıca diziyi de izle bence:)

    YanıtlaSil

değerli yorumlar