28 Nisan 2012 Cumartesi

Yeni kitaplar,yeni arkadaşlar:)

Bu hafta içi yeni kitaplarımın siparişini verecektim ama ''iş yok yeaa canımız sıkılıyor'' diye diye artık nazar mı ettik ne ettiysek bir kaç haftadır son siparişlerini yetiştirme derdine giren müşterilerin rpt siparişleri,gıcık ev teksilciler derken yoğun ama geçmek bilmez günler yaşıyoruz bakalım tamamen işler bitince ne yapacağız şirketçe merak ile beklemekteyiz:)Neyse bende bir kaç gündür kitap siparişimi verecektim ama malum işlerden veremedim en sonunda ''artık yeter be'' dedim ve yemek molamız olmamasına rağmen öğlen sessizliğini fırsat bilerekten oturdum bir güzel siparişimi verdim neyse ki önceden kesin alacağım kitapların ayrı bir listesini çıkarmıştım ben genelde böyle yaparım zaten ki sonradan kararlılığım bozulmasın araya kaynak olmasın diye gerçi bunu şuana kadar çok başaramasamda uygulamaya çalışıyorum en azından:)Şimdi hangi kitapları aldığıma bakalım isterseniz gerçi ''beni oku oku diye sabırsızlanan'' listemede ekleyeceğim ama buraya da yazmak istedi canım:)

  1. Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu-HARUKİ MURAKAMİ Doğan Kitap
  2. Sahilde Kafka-HARUKİ MURAKAMİ Doğan Kitap
  3. Beni Asla Bırakma-KAZUO ISHİGURO Yapı Kredi Yayınları
  4. Asla Arkana Bakma-TESS GERRITSEN Martı Yayınları
  5. Bazuka-MURAT UYURKULAK Metis Yayınları
  6. Oğullar ve Rencide Ruhlar-ALPER CANIGÜZ İletişim Yayınları
  7. Tatlı Rüyalar-ALPER CANIGÜZ İletişim Yayınları
  8. Gizli Ajans-ALPER CANIGÜZ İletişim Yayınları
  9. Şah Mat-MARİO MAZZANTİ Sonsuz Kitap

İşte yeni kitaplarım ve henüz tanışmadığım yeni arkadaşlarım şimdilik bu kadar canlarım hepsi ile tanışmak sizlerle izlenimlerimi paylaşmak için sabırsızlanıyorum:)  Hepinize bol kitaplı günler,geceler dilerim:)

7 yorum:

değerli yorumlar