1 Nisan 2012 Pazar

JAPON NE YAPMIŞ-ONUR ATAOĞLU

Japon Ne Yapmış'ı da sevgili Canan Ablamın blogunda yapmış olduğu çekilişten kazanmıştım daha öncede size söylediğim gibi canlarım ikinci kitabı da okudum bitirdim:)

Japon Yapmış da olduğu gibi sevgili Onur Bey Japon Ne Yapmış da da canımız kanımız Japon kardeşlerimiz hakkında ve ülke hakkında ki izlenimlerini bizlerle paylaşmaya ve okudukça da sizi eğlendirmeye,güldürmeye,aynı zamanda özendirmeye de devam ediyor:) Arka arkaya okuduğum için iki kitabı benim için çok iyi oldu çünkü ben devam kitaplarında araların fazla uzun olmasını sevmiyorum :)

Neyse lafı uzatmayayım canlarım ben ikinci kitabıda çok severek okudum  bir kez daha görmeyi çok istediğim bu ülkeye bir an önce gitme konusunda yaptığım planlarıma hız verdim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlar