21 Ağustos 2012 Salı

GÖZLERİNİ SIMSIKI KAPAT-JOHN VERDON

Biraz geç de olsa yeni kitabımız ile karşınızdaym canlarımm:)) Biliyorum geç oldu biraz onun için kusura bakmayın olur mu?? :)

Kitabımız bildiğiniz gibi Aklından Bir Sayı Tut'un yazarı John Verdon'dan yazarın ilk kitabını şahsen çok beğenmiştim ben sabırsızlıkla ikinci kitabını bekliyordum çıkar çıkmaz aldım ama okuması uzun sürdü :) Şahsen ben Aklından Bir Sayı Tut'u daha çok beğenmiştim bn de bu kitapta güzeldi güzel olmasına ama ben ilkini daha çok beğenmiştim.

Düğün günün de başı kesilerek öldürülen bir gelin...Evet kitabımız bu şekilde başlıyor gelin öldürülüyor cinayet silahi gayet kolay bir şekilde bulunuyor ama ondan sonrası tam bir muamma kimse çözemiyor,kimse anlayamıyor,ta ki gelinin annesinin artık emekli olan süper dedektif  David Gurney'i bu olayı çözmesi için ikna edene kadar...Olaylar bundan sonra başlıyor süper dedektif davayı kabul ediyor araştırdıkça cinayetin altından türlü türlü oyunlar çıkıyor.

Süper dedektif bakalım bu akıl oyunları ile dolu cinayeti de çözebilecek mi?Hepsi Gözlerini Sımsıkı Kapat'da...

''Hayatı'nın en büyük süprizi için gözlerini sımsıkı kapat''...

6 yorum:

  1. aklından bir sayı tuttan sonra bu kitabı henüz almadım kimileri bunu daha akılcı bulmuş merak ettim bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merak edip almıştım evet aklından bir sayı tutdan daha akılcı ama nedense ben onu daha çok beğenmiştim:) sen de bir oku bakalım yorumların ne olacak:)

      Sil
  2. bence ikisi de akıcıydı ancak yeterli değildi ve umduğumu çok ta bulamaıştım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de akıcıydı evet ama ben bu kitapda umduğumu bulamadım diğerini beğenmiştim.

      Sil
  3. Vaaay çok merak ettim bu kitabı şimdi :)) fazla polisiye kitabı okuyan biri değilim ama bu yazar bende merak uyandırıyor :) yorum için ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak uyandırabildiysem ne mutlu bana :) Okumanı tavsiye ederim yorumlarının ne olcağını merak ettim:)Yorumun için teşekkür ederim:)

      Sil

değerli yorumlar