14 Mart 2012 Çarşamba

KUTSAL AİLE-FATİH ALTINÖZ

Fatih ALTINÖZ'ü daha önce ne yalan söyleyeyim duymamıştım hiç çok kıymetli bir arkadaşım aracılığı ile tanıştım kendisi ile çok da memnunum bana ''bak kesin oku çok eğleneceksin,çok güleceksin'' demişti gerçekten de öyle oldu kendisine teşekkür ederim çok iyi geldi bu ara bana bu kitap..

Kahramanımızın adı İsmail kendisi hem eşinin ailesinden,hem kendi ailesinden,işinden şikayetçi hayatında olan biten hiç birşeyden memnun değil illa ki bir sorun bir pürüz oluyor yaşantısında.Herşeyden çok sıkılmış bunalmış vaziyette İsmail.Kendi iç dünyası ile de çatışmalar yaşıyor ve sürekli ters düşüyorlar birbirleri ile.İsmail yaşadığı sefil hayatında kendisini hiç kimsenin sevip saymadığını düşünüyor konu ne olursa olsun kendisini sürekli hor görüp duruyor bir türlü kendisini mutlu edecek birşey bulamıyor hayatı böyle bir kısır döngünün içinde geçip gidiyor.

Kutsal Aile aslında her birimizin öyküsü bana kalırsa.Neden mi? Çünkü günümüzde hala birbirne bağlıymış gibi görünen yada birbirnin kuyusunu kazan yada hayatından hiçbir beklentisi kalmadan günlerini tükeden aileler mevcut o yüzden kitabın anlatım dili deçok sade ve eğlenceli olduğundan çok rahat okunabiliyor ve okudukça gerçek hayatta da böyle şeylerin olduğunu bildiğiniz için okuması daha da rahat oluyor.

Kutsal Aile'yi okuyun derim ben bu sıralar sıkıldıysanız eğer herşeyden en azından gülümsemenize çok yardımcı olur ama benden size bir tavsiye sakın topluma açık yerlerde okumayın zira farkında olmadan güldüğünüzde insanlar size tuhaf bakışlar atabiliyor hayır benim başıma geldi bari sizin başınıza gelmesin canlarım:)

2 yorum:

değerli yorumlar