5 Nisan 2011 Salı

Annem Ben ve Kitap Sever Teyze:)

Uzun zamandır bloguma yazamayınca takdir edersiniz ki anlatacak çok şey birikti sevgili dostlar işte onlardan biri daha geliyor sıkı durun:))

Geçen hafta annemle canımızı sıkıldı haydii kalktık Beylikdüzü Carrefour'a gezmeye alışveriş yapmaya gittik:)  Allah tan servis koymuşlarda gidişimizde gelişimizde pek bir rahat oldu vallahi yoksa beni öldürseniz bu soğukta oralara kadar gitmezdim:)) Neyse annemle gittik bir güzel gezdik alışverişimizi yaptık sonra çıkmadan önce tabi en son ben hangi reyona uğradım bilin bakalım? Tabiiki de kitap ve film reyonuna diye bağırdığınızı duyuyorum evet doğru bildiniz sevgili arkidişlerimm:))

Bir de baktım ne göreyim kitaplar üç lira,dört lira, beş lira aman yaleppim dedim cennete düştüm ben sanırım:) ve tabiki kendimden geçmiş bir vaziyette daldım aralarına:) tam o esnada çok sevimli bir tane yaşlı teyze sokuldu yanıma ve bana dedi ki:'Pardon kızım sana tavsiyelerde bulunabilir miyim ?' dedi Bende durur muyum tabii ki de teyzeciğim dedim seve seve Naşide GÖKBUDAK okudun mu yavrum dedi teyze bana ve beni can evimden vurdu zira ben çokokumak istiyordum Naşide GÖKBUDA'ĞI ama bir türlü okuyamamıştım arkadaşlarımdan duyuyordum öve öve bahsediyorlardı ve okumadım teyzeciğim dedim ve bak burda çok ucuz al son üç kitabını oku dedi bana hangisini tavsiye edersiniz ben PERİNA'YI merak ediyorum dedim ah kızım dedı ben en çok onu beğendim zaten burda bulursan al hemen dedi araştırdık ve teyzeciğim benim için buldu sağolsun :) ve ben Naşide GÖKBUDA'ĞIN PERİNA da dahil olmak üzere tam dört tane kitabını aldım :) Tabii sohbetimiz bu kadarla kalmadı başladık bu sefer şu kitabı okudunmu bu kitabı okudunmu sohbetlerine dururmuyuz hiç:) ben teyzeciğime önerdim teyzeciğim de bana önerdi ve bu bana büyükbir zevk verdi ayrıca bana Avcılar'da çok ucuza kitap alabileceğim yerleri de tarif etti sağolsun:) Ah dedim teyzeciğim keşke siz bize yakın otursaydınız ne güzel sizinle hep kitaplar hakkında konusurduk teyzenın çok hoşuna gitti bu ah kızım dedı senin gibi gençleri gördükçe umudum çoğalıyor en azından diğerleri gibi onun bunun dedikodusunu yapmayan boşa vakit geçirmeyen kendini geliştiren gençlerin olduğunu hatırlatıyorsunuz dedı bana ve ben çok duygulandım...Benim kızım da çok okur dedı teyze ve benim göğsümü kabartır hep dedi çünkü kitap sevgisini annemin aşıladığını belirtmeden geçmez dedi kesinlikle katılıyorum dedım benim de annem olmasaydı ben bu kadar kitaplara alışamazdım iyi ki alıştırmıssınız dedım.Sonra sevgili dostlar bir baktım ki sohbete dalmışız servisi kaçıracağız teyzeciğim dedim gitmek zorundayız sizinle tanıştıgımıza çok memnun oldum oda beni öptu okumayı bırakma kıızm dedı bırakmam dedim.İstemeyerek de olsa ayrıldık teyzeden servisimizde binmiştik ki bir baktım teyze geldi el salladım hemen kızım dedı bana önerdiğin kitapların isimlerini yazar mısın bana unutmuyum alıyım dedı ve ben bir kez daha onun kitaplara bağlılığına hayran oldum çünkü  istemese gelmez di sormazdı diye düşünüyorum bilmem yanlış mı? Bende seve seve yazdım verdim ve vedalaştık kitap sever teyzeciğimle....

İşte böyle sevgili dostlar teyzenın adı ne diye sorcaksınız belki bana ama inanın sormak aklıma bile gelmedi:( okadar hararetli konuşuyorduk ki çünkü ben kendisi gibi bir kitap severle karşılaştıgım için çok mutlu oldum çünkü böyle insanlar kalmadı diye düşünüyroum ben.Çünkü bakıyorum da çevreme gençlerde dahil olmak üzere artık herkes maalesef kim kiminle nerede ne yapmış? yok efendim Ayşe ilekocası niye kavga etmiş bilmem ne herkes bunun gibi şeylerin peşine düşümüş.Keşke diyorum keşke insanlar bir araya geldiği zaman bunları konuşmaktansa okudukları bir parça şey bile olsa onun hakkında tartışşsalar da  bu onları yeni şeylere teşvik etse çok mu sizce olur mu bu ne dersiniz??
işte ogün aldığım kitaplar...

9 yorum:

  1. İndirimli kitap bulmak kadar büyük zevk var mı şu dünyada ? :)

    Okumak bir kültürdür. Okuyarak kültürlü olmak değil kastım, okuma kültürüne sahip olmak. Dünyanın en eski ve en renkli kültürlerinden birine sahip bir ülkede yaşıyor olsak da, bütün değerlerimizin baltalandığı, yıpratıldığı bir dönemdeyiz. Bu dönemi ne kadar hasarla atlatırız veya atlatabilir miyiz, bilemiyorum. Bizi biz yapan kültür değerlerimize bile sahip çıkamıyorken, zaten tam yerleşememiş kitap kültürüne sahip olmamamız, çok da şaşırtıcı olmasa gerek.

    Ben "Basılmamış kitapların toplatıldığı bir ülke olduk." diyeyim, gerisini sen anla. :)

    Bir de ufak bir düzeltme yapmak isterim, affına sığınarak. Blog başlığında ayrı olarak yazdığın "kitap sever" kelimesi birleşik yazılır.

    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. yaa ben diyorum marketten 3 liraya kitap aldım diyede kimse inanmıyo:) şimdi sende şahit olduğuna göre tamamdır artık rahatım. bende realden sait faikleri almıştım 3 liraya:))

    demek bizim buralara geldiniz alışverişe.bende beylikdüzünde oturuyorum:) bak biz teyzeyle komşu çıktık,sen tarif et onu bana, ben gidip bakınıyım carrefoura,görürüm belki:)))) gerçi bize real daha yakın ben hep oraya gidiyorum ıvır kıvır almaya, gitmişkende mutlaka indirimli kitap reyonuna bir göz atıyorum tabiki:))

    YanıtlaSil
  3. CEREN: sana sonuna kadar katıldığımı belirtmek isterim sevgili arkadaşım nasıl bilgisiz nasıl cahilnasıl tepkisiz bir toplum olduk ve hala da bu yolda ısrarla ilerlemekteyiz aklım mantığım almıyor bir türlü yazık diyorum sadece çok yazık hemde..Dalgınlıkla yapmış olduğum yazım hatamdan dolayı beni uyardığın için de ayrıca teşekkür ederim:)

    ALKIM:Ya sorma ben ilk kez karşılaştım böyle bir durumla tabii karşılaşıncada kendimi tutamadım teyze ile muhabbete dalmasaydık ben daha çok alırdım ama neyse bir daha ki sefere artık:) gerçekten beylikdüzünde misin anaam çok yakınmışız ya biz ne güzel :) bakarsın seninle de bi gün karşılaşırız kitap reyonunda hehe:))

    YanıtlaSil
  4. evet beylükdüzündeyim, realin arka tarafına düşüyor bizim site:))
    akşamları eve dönerken çoğu zaman menekşeden geçip küçükçekmecenin ordan e-5'e çıkıyorum.biraz daha dikkatli bakınıyımda etrafa belki seni sporda yakalarım,haha:))

    YanıtlaSil
  5. beylük yazmışım,hahaha:)))

    YanıtlaSil
  6. sabahları işe giderkende aynı yolu kullanıyorsan belki yakalarsın belli mi olur:) ama madem bizim buralardan geçiyorsun bi dahakine haberim olursa kahve ısmarlarım ee buralara kadar gelmişken boş göndermeyelim seni dimi ama:)))

    YanıtlaSil
  7. kahvenin yanında sandeviç de olsun ama, lisbeth darılmasın sonra bize:))))

    YanıtlaSil
  8. heheh tamam olsun:) tabi benim yemekle ilgim olmadıgı ıcın atlayabılıyorum böyle seylerı canım ama lisbeth'i kızdırmaya gelmez mazallah başımıza neler gelir bilemeyiz:)

    YanıtlaSil
  9. Kitap Takas Sitesi ve Kitap Paylaşım Platformu
    “Eğer okuduğumuz bir kitap bizi, kafamıza vurulan bir darbe gibi sarsmıyorsa, niye okumaya zahmet edelim ki?"der Franz Kafka. http://kitaplar.in/ Hafızaların en güçlü yerine miras bırakıyor ve siz kitapseverleri tek çatı altında buluşturuyor.
    Okuduğunuz kitapları sisteme ekleyip, yeni çıkan kitaplar hakkında değerlendirme ve oylama yapabileceksiniz. Mamafih; Kitap arkadaşlığı kurabilir, kitaplarınızı ücretsiz olarak takas edebilirsiniz.
    Umut belki gelecek sayfadadır..

    YanıtlaSil

değerli yorumlar