12 Nisan 2011 Salı

TARİHÇİ- ELIZABETH KOSTOVA

Merhabalar sevgili dostlarımm uzun zamandır yazmıyordum yine değilmi? Ama bilseniz nerelere gittim kimlerle tanıştım başıma neler geldi hak veriridiniz bana sizde en iyisi lafı uzatmadan bu sefer nerelerden geldiğimi hangi kahramanlarla tanıştığımı anlatayım sizlere..

Evet sevgili arkidişler valla bir baktım Amerika dayım,bir baktım İstanbul'gelmişim,bir baktım Romanya gitmişim,aa bi de baktım Bulgaristan'a gelmişim yani sizin anlıycağınız gezmediğim ülke tanışmadığım tarihçi kalmadı ki benim için bir zevkti çünkü ben tarihi de tarihçileri de pek severim doğrusu:).Kitabımız isimni bilmediğimiz bir arkadaşımız tarafıdan babasının hikayesini anlatıyor bize.Kızımız babasının kütüphanesinde çok eski ancak sayfaları boş fakat tam ortasın da bir ejderha resmi olan bir kitap bulması ile babasının hikayesini öğrenmeye başlıyor.

Babası da bu kitabı öğrencilik yıllarında bulmus danışmanına göstermiş ve oda kendisinde de aynı kitaptan bulunduğunu ve bunun üzerine yaptığı araştırmalarla Dracula'nın hala yaşıyor olabileceğini söylemiş ve bunları Paul ile paylaştığı gün ortadan kaybolmuş.Kendisini danışmanı Rossi'yi bulmaya adayan Paul daha birçok eski kaynakla ve birçok süprizle karşılaşır.En önemlisi ise Profesör Rosii'nin kızı olan Helen Rossi ile bu araştırmaya  devam ederler.Ancak bu olaylar sırasında Paul da tıpkı danışmanı gibi ortadan kaybolur ve yaptığı araştırmalar sırasında yazdığı mektuplar vardır ve kızı bu mektupları bulur babasının yardımı ile hem Dracula'nın izini hem de kayıp olan babasına ulaşmaya çalışacaktır bakalım başarılı olabilecek midir?Aynı zamanda sebepsiz yere yine ortadan kaybolan annesi de acaba hala yaşıyor mudur?

 Kaynağı İstanbul'a Osmanlı Devleti'ne kadar ulaşan bu macera sizlere soluk aldırmayacak buna emin olabilrisniz Dracula ile tanışmak hepinize ayrı bir heyecan verecek buna hiç şüphem yok şiddetle tavisye ederim yukarıda bahsettiğim soruların cevaplarını merak ediyorsanız eğer alın ve okuyun derim ben:)))

3 yorum:

  1. yazına süper başlamışsın ama, güzin abla gibi,hehe:)

    bende çok istiyorum bu kitabı okumak.baksana nasılda güzel anlatmışsın... ha diyceksin sen önce elindeki lisbethi bitir:)haklısın valla ne diyim.hem bitmesin, ara ara kaçıp isveç'e gidiyim diye parça parça okuyorum hemde bu aralar işler dolayısıyla kafam çok yoğundu o da tuz biber oldu,tıkandım:/

    eee hani 3 lükler 5 likler nerde?? fotoğraf çektim koyarım bloğa demiştin, bekliyorum valla sabırsızlıkla:))

    YanıtlaSil
  2. alkımcım gerçekten gözüm kapalı önerebileceğim bir kitap hiç düşünmeden alıp oku derim ben amaa tabii ki şu lısbethı bitir ilk önce valla kızı en sonunda kızdırcaksın bilgisayarının başına bir iş açacak diye korkuyorum :)) şaka bi yana bencede artık bitir çünkü uzattıkça tadını almanda zorlasır sevgili arkadaşım nasılsa seri elinin altında canın çekerse yine okursun ondan kolay ne var:) madem bu ara işler yoğundu bunaldın izin verde lısbeth seni bu sıkıntıdan kurtarsın:))

    hemen 3lükleri 5likleri koyuyorumm:))

    YanıtlaSil
  3. Kitabı duydum çokda meraklıyım, ilk başta kitabı tarih den alıntılar ve açıklayıcı anlatımlarla dolu sanmıştım hoşuma gitmişti ama şimdi kitaptan soğudum. :(

    YanıtlaSil

değerli yorumlar