5 Nisan 2011 Salı

Bugün...

Bu sabah kalktığım da hava yine malesef ki kapalıydı sevgili dostlar ama olsun ben motivasyonumu bozmadım ve ilk önce ayılabilmek için sabah kahvemi bir güzel içtim daha sonra artık ev kızı olduğum için !:) evimizi toparladım işlerim bitince sevgili arkadaşım ZEYNEP'çiğime verdiğim sözü tutmak üzere ara verdiğim sporuma tekrar başladım eşofmanlarımı giydim ve doğru sahilin yolunu tuttum bir saat kadar güzelcene yürüyüdüm ve sizin için bi kaç tane de resim çektim:)

Sporuma ara verdiğim için yoruldum biraz ama olsun çok iyi geldi temiz havada sessiz sakin yürüyüş yapmak iyiki de tekrar başlamışım Zeynep çim beni teşvik ettiğin için sana çok teşekkür ederim sevgili arkadaşım..Şimdi sıcacık birfincan çay eşliğinde sizinle çektiğim resimlerimi paylaşmak istiyorumm:))
nasıl da  heybetli duruyor değil mi??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlar