7 Nisan 2011 Perşembe

PERİNA-NAŞİDE GÖKBUDAK

Naşide Gökbuda'ğın aslında İçimdeki Başka Ben adlı kitabına başlayacaktım fakat sevgili anneciğim ve çok canım arkadaşım Gizem'ciğimin  ısrarlarına ve anlatamalarına dayanamayarak Perina'ya başladım iyiki de başlamışım.Çünkü Naşide Gökbudak ilk kez okudum ve doğru kitaptan başlamak benim için çok önemliydi takdir edersiniz ki neyse uzatmıyım anneme ve Gizem'ciğime teşekkür ederim yönlendirmeleri için tabi kitapsever teyze yi de unutmamam gerekir değil mi? :)

Perina güzel,nazik,alımlı,insacıl,iyi huylu Perina...Beni nasıl etkiledi bu Perina'nın hikayesi anlatamam sevgili dostlar zira bunun gerçeğe en yakın olanı da beni etkilemesin de büyük payı var tabii.Hayatına bir Grandüşeş olarak başlamış bilmediği bir evde evlatlık olarak başka bir bedende hayat bulmaya çalışmış hayatın getirdikleri ile birlikte Elazığ'ın bir köyünde haketmediği  hayal etmediği bir hayatı sürmek zorunda kalmış,çekmediği çile sıkıntı kalmamış Perina'nın ama yinede hayata tutunmaktan çabalamaktan çalışmaktan hiç vazgeçmemiş pes etmemiş  ve kendi memleketinden çok uzakta da hayata gözlerini kapamış mutluluğu anca bu sayede bulmuş ne yazık ki Perina...

Kitap da geçtiği gibi ve herkesin en azından okuyanlardan aldığım yorumlarda benim ortak kanım Nerdeeen Nereyeee oldu bu kitapta gerçekten de insanların nerden nereye gelecekleri yarın ne olacakları hiç de belli olmuyor oyuzden insan her anını keyifle yaşamalı,sevdiklerine daha bir özen göstermeli,saçma sapan şeylerden kalpler kırılmamalı diye düşünüyorum ben.Herşeyden önce bir kez daha anlamış bulunumaktayım ki sevgili dostlar bir insan kesinlikle:NE OLDUM DEĞİL NE OLACAĞIM demeli bence....

Şiddetle okuyun Perina'nın hikayesin den ders alın derim ben...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlar