28 Nisan 2011 Perşembe

İÇİMDEKİ BAŞKA BEN-NAŞİDE GÖKBUDAK

Çok ayrı kaldık biliyorum sevgili dostlar ve hasret sona erdi:) Aslında ne okuyorum? köşesinde resimi bulunan Batıdan Gelen İblis adlı kitabı okumam gerekli idi değil mi? Ama hayır sinir sistemim tahammül edemedi ne yazık ki kitaba halbu ki benim çok sevdiğim ve hastası olduğum antik mısır ile ilgili idi kitap ama olmadı birbirimize ısınamadık dedik ve yollarımızı ayırdık malesef:) bende başka bir kitaba başladım böylece..

İçimde ki Başka Ben Naşide Gökbuda'ğın okuduğum ikinci kitabı ve ilk okuduğum kitabı Perina gibi buda gerçek bir hikayeye dayanıyor yanlızca biraz değişik bir kurgu ile bize sunuyor sevgili yazarımız..Kitabımızın konusu reenkarnasyon yani ruhun başka bir bedende tekrar can bulması.Yazarımız bu hikayeyi bir Leh kadınından dinliyor ve bir Türk ailesinin üzerinden kurgulamaya başlıyor kahramanımız olan Sıla'nın bu durum yüzünden ne gibi olaylar yaşadığını büyük aşkı ve içinde bulunduğu bu karmaşık durumla olan sınavının nasıl biteceği konusunda merakınıza hakim olamayarak kitabı hemen okuyuveriyorusunuz.

Yazarımızın da dediği gibi:bu hikayeyi, mükemmel bir Türk sofrası değil de,beş çayı için, güzel yapılmış enfes bir dilim pasta olarak düşünebilir ve zevkle okuyabilirsiniz..Tavsiye ederimm arkidişlerimm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlar