5 Nisan 2011 Salı

TEPEDEKİ EV-Shirley JACKSON

Tepedeki Evi çok merak etmekteydim açıkçası sevgili dostlar ama umduğumu bulamadım desem yeridir.Neden mi? Hemen anlatayım..

Felsefe doktoru olan ve psişik güçlere merak salan Dr.John Montague seksen küsür sene önce Hugh Crain isimli bir vatandaşın ailesi ile birlikte mutlu mesut zamanlar geçirmek için yaptırdığı ve daha sonradan çeşitli olaylar neticesinde adı perili eve çıkan bu evi kiralaması ile başlar.Hugh Crain evi yaptırmış çok sevdiği eşine süpriz yapmak istemiştir ancak sevgili eşi yeni evini göremeden hayata veda edince adamcağız çok üzülür ve yetiştirmek zorunda olduğu iki kızı ile bu evde tek başına kalır.Gel zaman git zaman Hugh Crain de ölür ve ev kız kardeşlere kalır ve arlarında çıkan anlaşmazlıklar yüzünden kardeşler ayrı düşerler evin hikayesi bu şekilde saçma sapan bir geçmişi oluşturulmuş daha fazla anlatmak istemem okuyacak olan arkadaşlarımı olumsuz görüşlerimle etkilemek istemediğimden

Stephen Kıng'in ROSE RED KONAĞI adında bir kitabı ve bu kitabın bir filmi vardır bende üniversite zamanında iken kitabını okumasam da filmni izlemiş ve çok beğenmiştim şimdi ne alakası var diyeceksiniz sevgili dostlar ama biraz ona benzettim çünkü Rose Red Konağın da da ev kendi kendisini yeniliyor odalar hareket ediyor ve oda içinde odalar meydana geliyordu Tepedeki Ev de aynen o şekil işte insanlar tuhaf şekilde etkileniyorlar evin içinde olanlardan ama aslına bakarsanız elle tutulur bir olayda olmuyor nebileyim bana çok vasat geldi açıkçası beğenmedim yani beklediğim gibi değildi ama belki sizler beğenirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlar