23 Şubat 2011 Çarşamba

MİMİMMMMMMMMMMMMMMMM:))

1-Gün içinde eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey:

Biz bayanların 'özel' olan sorununun artık gün içinde gerçekleşmesi beni gerçekten gerçekten büyük bir şoka uğratabilir:)
 
2-Gördüğün zaman eğer almazsan uyuyamam dediğin şey:

Şimdi say say bitiremem ki ben bunu ama şu kadarını söyleyebilirim 'KUPALAR' 'KİTAPLAR' ve 'ÇANTALAR'
3-Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey:

Valla ben artık yemek yiyebilsem de keşke uğruna bozulacak diyet falan kalmasa ortada:)
4-Uğurun var mı, uğurun?
Dua ederim sürekli onların bizi koruduğu gayet aşikar bence onun haricinde ekstra bir uğurum yok:)
5-Kendine en yakıştırdığın renk:
 Açık tonları herzaman yakıştırmışımdır kendime.

6-En sevdiğin takın:
  Küçük figürleri barındıran sade kolyelerimi çok severim ve herşeyin üzerine de yalıştığını düşünmekteyim..
7-Takıntın?

  Sabit seslerden hiç hoşlanmam mesela saat,su,horlama bunun haricinde yemek yerken ağız şapırdatma,bişeyler içerken höpürdetme gibi.Aynı zamanda bi konu hakkında konusurken isimlerin aklıma gelmemesi de beni sinir eder.Ve yapılmamasını istedğim bir şeyin gözüme soka soka yapılmasıda.Ay ne çokmuş be:)
8-Bavulum çoktan hazır,gitmek istediğim şehir,ülke?
 İşte bu sıralar bana en çok cazip gelen fikir gitmek..Eğer yurtiçinde biyerlere gitmek istemişsem Çanakkale kesinlikle..Yok yurtdışıysa bu Kanada yada Finlandiya olabilir..
9-Ben bu şarkıyı duyunca şakırım:

  Valla benim hiç öyle bir şarkım olmadı diyebilirim eğer melodisini sevmişsem sözlerini beğenmişsem her şarkıyı dinleyebilirim..
10-Solunda ne var?
 Evin en küçüğü olduğum için en küçük oda da takdir edersiniz ki bana verildi:) oyüzden yatağımın üzerindeyim şuanda ve solumda da duvar var:))
Bu güzel mim için Zeynep arkadaşıma çok teşekkür ederim.Bende bunu Mehmet,Alkım ve Gizem arkadaşlarıma gönderiyim ozaman:))

4 yorum:

  1. en küçüğe en minik odaaaaaa çok tatlısın:)

    YanıtlaSil
  2. ne tatlısı beeee..cadı cadı :))))))))))))))

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim aslı'cım:)

    mehmet ne cadılıgımı gördun aşkolsun yanı:)

    YanıtlaSil

değerli yorumlar