15 Şubat 2011 Salı

öyle işte

Bir kaç haftadır okadar bunalmıs vazıyetteyım kı sevgılı dostlar anlatamam sızlere konusup da kendımı ıfade etme ıhtıyacı bıle duymuyrm çevremdekılere karşı artık susuyorum..Böyle oluncada sürekli okuyorum,eskisinden daha çok okuyorum bir tek benı bu mutlu ediyor işte..Yine böyle anlardan birinde kitap alışverişi yaparken buldum kendımı bugunde paketım geldı sabahtan berı somurtan yuzum azcık da olsa guldu bebıslerımn sayesnde:)

Bu karmaşık duyguların içinde de sürekli kitap siparişi verip duruyorum geçen günde bir kaç kitap sipariş edeyim dedım baktım dört tane etmış siparişlerimi verdiğim sevigli okuoku.com demesin mi bir kitap daha sipariş ederseniz eğer kargonuz ücretsiz olacaktır diye aman dedım canıma mınnet:) hemen bır kıtap daha sipariş ettim ve beş tane bebişim oldu bugun gelmesini beklemiyordum açıkcası ama aşağıda ki arkadasım aradı demesın mı sana bı paket var dıye(kızcağız bıktı bana gelen kitaplardan :) ) hemenn koşa koşa ındım ve paketimi aldım bebışlerıme kavustum:)) tabı üzerime çevrilen enteresan bakıslar altında :) bu kızda manyak resmen habıre kıtap alıo alım olcak basımıza bılmem ne gıbı söylemlerı de duydum tabıı ama umrumda mı tabıkıde degıll keske onlarda en mutsuz anlardın bır kac kıtap alarak kendılerını sevındırebılseler daha dogrusu kucuk seylerle mutlu olmayı bılseler ama nerde...

İŞTE YENİ BEBİŞLERRR...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlar