15 Şubat 2011 Salı

babam-annem ve ben

Dün akşam babam,annem ve benim aramda geçen dialogu paylaşmak istiyorum sizlerle sevgili dostlar:

BABİŞİM: ne yaptın kuzum bugün?
BEN: ne yapalım çalıştık babiş (somurtuyrm tabıı bu son zamanlarda halim )
BABİŞİM: nasılsın peki kuzum iyi misin?
BEN: iyim babiş
BABİŞİM: mutsuzsun dimi kuzum?
BEN: evet babiş mutsuzum:(
BABİŞİM: neden kuzum? neden mutsuzsun? ne oluyor sana böyle ıyıcene bır derı bır kemık kaldın.
(BANA YAKLASIR VE SIKI SIKI SARILIR BEN BAŞLARIM AĞLAMAYA..)
BEN: ağlamaktan konusamam..
BABİŞİM: aşık mısın kızım yoksa? eger aşıksan söyle bana ben diğer babalar gibi değilim biliyorsun anlat.
BEN: susuyorum
BABİŞİM:azcık canlan kuzum söyle kimse o üzmesin benim kızımı
BEN: susuyorum..
ANNEM: hep böyle son zamanlarda aşıksa eğer kimse gidipş ben konusağım artık üzme kızımı diye..
BABİŞİM:valla konusalım..
BEN: hala susmakta ve her aksam işten gelir gelmez yaptıgım gibi üstümü değiştrip yatağıma girip kitabımı okumakya başlamıştım bile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlar