15 Şubat 2011 Salı

shantaram

Evett sevgili dostlarr bir kaç gündür şirkette çok yogundum oyüzden fırsat bulupta kitabım ile ilgili düşüncelerimi yazamadım sizlerden uzak kaldım ama şimdi çok şükür yazmaya fırsat bulabildim:)

Efendime söyliyim bu kadar yoğundum ama akşamları Hindistan'a gitmeyi de ihmal etmedim arada birde Afganistan kaçamağım olmadı değil hani:) Kitabımız gerçekten beni büyüledi diyebilrim kapağını açtığımda Bombay'daydım kapattım hala sanki oradaymışım gibiydi..

Dostluğun,arkadaşlığın,birilerine güvenip onlara sırtını yaslamanın nedemek olduğunu öğretiyor aslında LİNBABA bize. Kendisinden çok etkilendim diyebilirm hem yazar,hem kaçak,hem de suçlu Linbaba ama herkesin gözü kapalı güvenebileceği birisi o.Yani herkesin hayatında düşünmeden güvenmek istediği birisi aslında..

Birde PRABU var ki sormayın gitsin dostlar yazarımız gülümseyişinden öyle bir bahsediyor ki gözümün önüne getirememk imkansız o gülüşü ama ani gidişiylede o kadar çok etkiledi ki anlatamam sizlere çok üzüldüm gerçekten..Kitapta Linbaba sevdiklerini kaybedip duruyor bir kısmına kavuşuyor ama Prabu'ya...hep bir sayfa sonra çıkar biyerlerden diye umdum ama gelmedi Prabu...

Kitaptaki en sevmediğim daha doğrusu bir türli kanımın ısınamadığı kahramanımız ise KARLA oldu gerçekten sevemedim gitti kendisini bi şuursuz hareketler ortandan kaybolmalar böyle bi saçmalıklar falan sevemedim yani kendisini:))

Neyse dostlar lafı fazla uzatmayayım ben gerçekten alınıp okunulması gereken bir kitap herkese tavsiye ederim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlar