15 Şubat 2011 Salı

arı kovanına çomak sokan kız

Ahh dostlar ahh!! nasıl anlatsam nerden başlasam ki bu kitabı size anlatmaya nedesem bilemiyorum inanın hayatımda 800 sayfalık kıtabı uc gunde yalayıp yuttugum olmamıstı sımdıye kadar ama LISBETH SALANDER baska bambaşka..Onunla ilk Ejderha Dövmeli Kızın reklamlarını gördüğümde tanıştım 10 Kasımda cıkacaktı kıtap dün gibi hatırlıyorum ve ogunu iple çektim akşam işten çıkar çıkmaz sevgili babişkomu hemen bir kitapçıya yönlendirdim ve dayanamadım yolda başladım okumaya işte Lısbeth hayatıma bu şekilde girdi evet serinin malesef ki(!) son kitabını okuduk ama çıkacakmış gibide gözükmüyor..

Tamam filmleride çekildi biliyorsunuz ki hala da çekliyior ama kitap başka bambaşka hele okuduktan sonra filmlerini izlediğiniz zaman filmdeki karakterler gözunuzun önune geliyor ve siz kendı filmnizi çekmeye başlıyorsunz.Şahsen benim bu kitapta bu şekilde oldu Lısbeth'ın hastane odasında, kapatıldıgı cezaevinde,çıkarıldığı mahkemede ki davranışları,mimikleri hep gözumun önüne geldi canladırabıldim hayata geçirebildim karakterlerimi ki bence bu bir kitapda çok önemli olması gereken bir unsurdur hele ki bunun filmide çekilmişse biliyorsunız bazı kitapların filmi çekliyor ama kitaptakı tadı alamıyorsunuz filmlerden ama bu öyle değil.. off anlatamıyorum konusamıyorum tıkandım resmen..

Beni bıraksanız sabah kadar bıkmadan usanmadan bu kitap ve film hakkında konusabilirim herkesi özendirebilirm bu kitaba kaldıkı özendirdim teşvikde ettim pişman da değiim:)) Neyse dostlar azcık kitaptan bahsedeyım benım çenem düştü yine söz konusu Lısbeth Salander olunca..
Üçüncü kitabımız tamda ikinci kitabın bitiş yerinden başlamakta dolayısı ile adaptasyon sorunu yaşamıyorsunuz ki zaten ilk sayfalar sizi öyle bir çekiyorkı adapte olmamanız imkansız ..Diğer sayfalarda da şok üstüne şok yaşamaya devam ediyorsunuz tabii.O pislik Zala yokmu allahın belası ne küfürler ettim ona ne küfürler tabıı bunun nasibinden sevgili pskiyatrmız Telebrain efendime söyliyim Nederimann sonra sevgili SAPO üyeleri nasibini de aldı tabıı:)) Bu kitabımızda Lısbeth'ın karşi çıktığı arasına kalın duvarlar ördüğü herkes kendisine yardım etmek  için canla başla çalışmaktalar ve en sonunda o kalın kafalarına Lısbeth'ın babası yüzünden  çok buyuk haksızlıklara ugradıgını kendılerı farkederler ve ona yardım edebilmek için  ellerınden gelenı arkalarına koymazlar tabı.Lısbeth'ın ıse o hastane odasından Mıkeal'ın yardımıyla neler yapabıldıgne bır kez daha şaşırıp kalacaksınız.Lısbeth'ın yargılandıgı zaman kı o davranışları tavırları kendısını tam bir psikolojık rahatsızmış gibi göstermesi sonradan herkesı ters köşeye yatırması tam bir akıl oyunu tam bir zeka işi..AY anlatamıyorum sevgili dostlar yazamıyorum aslında yazarım ama kendımı durduruyorum istemeden çok ipucu vermek ıstemıyorum sizlere.

Alın hemen okuyun sırada çok kıtabınız var bılıyorum ama buna öncelık tanıyın diğerleri bekleyebilir ama bu kitap bekleyemez bekletilmemli bana göre okuyunca nedemek istediğimi gayet iyi anlayacaksınzı zaten..

Benim yaptıgım gibi kahve suyunuzu ve savdwıclerınızı hazır edın MILLENIUM'UN son kitabıyla bır an önce bulusun ertelemeyın..

1 yorum:

  1. Yanlış hatırlamıyorsam seri 9 kitap olacakmış fakat; ilk 3 kitap bittikten sonra yazar vefat ettiği için devamı yok :( Taslaklar var, kitaplaştırılacak falan gibi söylentiler var ama ne kadar doğru bilemem. Doğru bile olsa, taslakları başkaları düzenleyeceği için aynı tadı da vermez zaten.
    Güzel seriydi, tadı damağımda kaldı.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil

değerli yorumlar