12 Ocak 2012 Perşembe

KABUK ADAM-ASLI ERDOĞAN

Bu kitap ile ilgili fazla yarum yapmak istemiyorum çünkü ben de bıraktığı izleri kendime saklamak istiyorum size sadece çok beğendiğim altını çizdiğim,postitlediğim yerlerden alıntılar yapacağım okuyup okumayacağınıza kendiniz karar verin bence...

'Bazen insana hiçbir şey hatırlamak kadar acı veremez,özellikle de mutluluğu hatırlamak kadar.Unutamamak.Belleğin kaçınılmaz intikamı.Herhangi bir iz taşınıyorsa eğer,bu bir zamanlar bir yara açıldığındandır.'
'Yaşadığımız anları dondurup cümlelere dökme çabası,çiçekleri kurutup kitap yaprakları arasında ölümsüzleştirmeye benzer.Hepimizin çoktan öğrendiği gibi,bir öykü,gerçekten yaşanmış da olsa,gerçekliği yansıtmaktan çok uzaktır,onun birkaç resminden,simgesinden oluşmuştur.' (Sayfa:1)

'Cennetle cehennem iç içedir,ancak bir katil bir peygamber olabilir ve insan bir başkasına,aynı karabüyü ayinlerindeki gibi,dönüşebilir,çünkü insanın tam zıddı gene kendisidir...' (Sayfa:2)

'Emekleme çağımdan beri,sadece zeki ve başarılı olduğum sürece sevgi -ya da ''sevgi'' diye adlandırılan bir şeyi göreceğimi öğretmişlerdi bana,ama hiç kimse sevmeyi nasıl başaracağımı öğretmemişti..'(Sayfa:3)

'Bir balona şekil veren hava gibi,benim de hayatıma şekil verecek bir şeye gereksinimim var.Şu anda bunun ne olabileceğini bile bilmiyorum,belki ancak sevgi diye tanımlanacak bir şey'(Sayfa:21)

'Bir kitabın kapağına bakarak içindekileri anlayamazsın.Bir insanı da sadece yüzüne bakarak anlayamadığın gibi.'(Sayfa:24/25)

'Ben öyle bir kadın(Erkek) istiyorum ki onunla evreni yeniden kurabileyim.Bir aile,bir ev kurmaktan da öte,bütün dünyayı,sil baştan beraber yaratmalıyız.'(Sayfa:51)

'Bazen üç gün o kadar uzundur ki.Öylesine değiştirir ki insanı.'(Sayfa:58)

Sanırım bu kadar yeterli sizin de ağzından tat bırakmadı mı?Hadi o zaman daha ne bekliyorsunuz Kabuk Adamı'ı alın ve okuyun bir an önce...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

değerli yorumlar