21 Ocak 2012 Cumartesi

SINIRIN GÜNEYİNDE GÜNEŞİN BATISINDA-HARUKİ MURAKAMİ

Murakami ile geç tanışmış olmamanın verdiği ezikliği yaşıyorum şuan da desem yeridir canlarım zira birazdan neden bahsettiğimi anlayacaksınız zaten..:)

Aslında kitap ilk başlarda biraz beni sıkmıştı fakat sade anlatımı sayesinde kolay ilerledi ve kitap sıkıcılığından kurtuldu ve gayet güzel bir hal almaya başladı..Ne kadar kahramanımız Hacime'ye sinir olsam da:) erkeklerin doyumsuz olduklarını bir kez daha anlamamı sağladı:))

Yap et,yemediğin halt kalmasın sonra 'Seni Seviyorum Yukiko ayrılmak istemiyorum' de olsun bitsin karşında ki kadın da seni affetsin hey yaleppim olacak şey mi şimdi neyse sinirlendim bak:)

Yani demem o ki canlarım Sınırın Güneyinde Güneşin Batısında gayet güzel

ve okunmaya değer bir Murakami kitabı özellikle kışın bu soğuk günlerinde bir fincan kahve ile iyi gider deneyin derim:))

4 yorum:

  1. kendisiyle tanışamamış olmamın üzüntüsü, yakında inş, umuduyla azaltılmaya çalışılmakta, çok merak ettiğim yazarlardan kendisi zira...

    YanıtlaSil
  2. Bence de fazla bekletmeyin derim ama bu kadar çok okunacak kitap varken hangisini bekletmeyeceğine de karar veremiyor insan bir türlü umarım en yakın zamanda tanışırsını:)

    YanıtlaSil
  3. Yine okumadıgım bir yazar :) öyle çoklarki ve iyiki varlar ama hangisine yetişecegimi şaşıtıyorum :) listeye aldım umarım kısa zamanda okurum..

    YanıtlaSil
  4. Benim de okumadığım o kadar çok var ki yetişmeye çalışıyorum ama sanırım imkansız:) haklısın iyi ki de varlar:) en kısa zamanda okursun ve beğenirsin umarım:))

    YanıtlaSil

değerli yorumlar